söndag 28 augusti 2011

Insperation

Det ska inredas i huset , och jag längtar! Så jag har vart på jakt och letat efter snygga lampor men ingen har fått mig att smälta. Men jag ger inte upp för det , utan googlat förfullt i några dagar och kom på att jag gör en lampa istället men jag behöver stomme. Letandet fortsatte och jag höll på att ge upp vips dök en riktigt bra sida upp www.dinlampa.com priserna är riktigt bra så jag beställde och fick möjligheten att träffa denna kreativa entreprenör! Hur go och trevlig som helst, och har riktigt fina stommar. Det märks att hon gillar det hon gör, utvecklar den klassiska stommen till det bättre, snyggare och roligare! Tack för att du inspirerar.



2 kommentarer:

  1. Tusen tack dina fina ord om min webbutik. Välkommen åter!

    Åsa
    www.dinlampa.com
    www.dinlampa.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se hur dom blir när du är klar!

    Lycka till och välkommen tillbaka!

    Åsa www.dinlampa.com

    SvaraRadera