fredag 7 januari 2011

det är lördag och kl är 08.04

Jösses jag är hur trött som helst,ont i min mellantå som jag slog i igår och min kollega gav precis mig infon om att hon och andra kollegor har influensan... förebyggande kur ska det bli för mig! Dock hann jag skumma igenom en tidning på bussen, som gav en liten sporre. En artikel om Fröken sofi farhman, lite om hur det blev som det blev för henne från Lidingö till NYC. Hon var och är en tävlings människa det verkar vara en stordel som gör henne till den hon är. Innan artikeln hade jag en anna syn på henne men nu är Jag lite impad och inspirerad! Enligt henne är Bloggen ett ställe där man inte skriver skit. Så jag fortsätter att vara den jag är Och sträva högt, jobba hårt! God morgon :)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar